Bij hubo gaan we voor een omni-channel strategie. Naast de traditionele winkelpanden is Hubo ook een trendsetter via ons e-commerce aanbod.

Adobe Experience Cloud

Hubo kiest voor een omni-channel aanpak onderbouwd
met een sterk e-commerce platform. Met Customer Service als 
uitgangspunt koos men bij Hubo voor de Adobe Experience Cloud
om alle touch points harmonieus met elkaar te verbinden.
iDA Mediafoundry als competence center leverde de nodige expertise. 

DOEL

 - Customer Experience verbeteren

 - Zowel on- als offline visibiliteit verhogen

 - Omni-channel customer service aanbieden

 

 

UITDAGING

In een steeds veranderende wereld een goede mix vinden
tussen enerzijds de offline service in een van de 142
Hubo-filialen in België en anderzijds een uitgebreid online 
aanbod kunnen bieden dat het assortiment in de winkel
overschrijdt. 

OPLOSSING

De webshop werd opgezet in Adobe Experience Manager, gekoppeld met 
Adobe Search & Promote om een optimale gebruikservaring te kunnen 
aanbieden.